Személyreszabott tartalom megjelenítése hírlevélben

A vállalat és a felhasználó közötti kommunikáció egyik legszemélyreszabottabb módja az elektronikus hírlevélküldés. A jog úgy rendelkezik, hogy kizárólag azoknak a felhasználóknak lehet hírlevelet küldeni, akik előzetesen hozzájárulásukat adták.

Mi az Adevinta-nál hírleveleinkben olyan üzeneteket juttatunk el a felhasználóinknak, melyek számukra releváns információt tartalmazhatnak. Az üzeneteink tartalmának összeállítása részben a felhasználók által megadott adatok részben pedig a felhasználók weboldalainkon végzett tevékenysége alapján történik. Ahhoz, hogy valóben releváns tartalmakat tudjunk szolgáltatni,  összehasonlítjuk felhasználóink viselkedését aktivitásuk alapján, feltételezve, hogy az azonos viselkedési mintázatot mutató felhasználóknak hasonló az érdeklődési körük.

 

Hozzájárulás visszavonása

A Schibsted hírleveleire feliratkozott felhasználónak bármikor lehetősége van visszavonni hozzájárulását a hírlevélküldéshez. Erre két mód is van. Az egyik, hogy valamely megkapott hírlevélben a Leíratkozom gombra kattint, a másik, hogy fiókjában a Beállításoknál módosítja a hírlevél-feliratkozás státuszát.

A leiratkozást követően a felhasználó a továbbiakban nem kap hírlevelet, hacsak újra hozzá nem járul a hírlevélküldéshez.

 

Hasznos linkek